Wetenschap - 18 april 2002

Muizenissen

2
Sven Oostvogels, student Plantenveredeling:

Op 25 maart kon ik plots op geen enkele pc binnen het universiteitsnetwerk Happymail gebruiken. Inloggen op mijn account ging prima. Omdat BIC en Banyan Blue Mail niet de meest ideale manieren om mail te lezen zijn, besloot ik naar het Computechnion te gaan om mijn probleempje voor te leggen. Na het bekijken van de foutmelding werd mij beloofd dat het doorgegeven zou worden aan degene die er over ging. Een week later kon ik Happymail nog steeds niet gebruiken. Ik heb gebeld en ben nog een keer langs geweest. Wederom kreeg ik te horen dat degene die er over ging er naar zou kijken.

Vandaag, 15 april, inmiddels dus al drie weken later, werkt Happymail voor mijn account nog steeds niet. Ik ben daarnet weer naar het Computechnion geweest om ondertussen duidelijk ge?rriteerd te vragen of ze het nu eindelijk eens willen oplossen. Na het hele verhaal nogmaals verteld te hebben en te hebben gezegd dat het al zo'n drie weken speelt, vertelt een mevrouw doodleuk mij niet te geloven. Gelukkig wil ze het wel doorgeven.

Het zal mij benieuwen hoe lang het nu nog gaat duren. Het is toch belachelijk dat systeembeheerders er drie weken over moeten doen om een dergelijk probleem op te lossen. Studenten die hun mail niet fatsoenlijk kunnen lezen zijn blijkbaar niet belangrijk genoeg en vinden het niet erg om een maandje te wachten.

Re:acties 2

  • Pim

    He wat een ellende. Hopelijk is het nu opgelost.

    Reageer
    • fret

      ik hoop het ook, graag een update


Re:ageer