Studenten doen verslag vanuit Parijs

Liftend gaan Kayin Venner en Patricia Lemmens op vrijdag 27 november naar Parijs om er op zaterdag een klimaatcongres voor jongeren bij te wonen. Maandag verschijnt hun blog op Resource-online.
Koen Guiking

Ook op vrijdag 4 en 11 december doet een student op de website van Resource verslag vanuit Parijs. Erik-Jan van Oosten zit twee weken in Parijs, woont daar discussies bij, interviewt wetenschappers en doet daarvan (video)verslag op wageningenur.nl. Op Resource-online vertelt Erik-Jan hoe hij de top zelf beleeft.

Kayin en Patricia, beide gelieerd aan Green Office Wageningen, bloggen voor worldconnectors.nl over hun liftreis, hun bezoek aan de conference of youth en over hoe de Parijzenaren denken over de klimaattop in hun stad. Maandag berichten ze over hun belevenissen op Resource-online.