Nadine Visser uitgeschakeld in eerste ronde hordenlopen

Voor Nadine Visser zitten de Olympische Spelen erop. In de eerste ronde van de 100 meter horden liep ze naar een vierde plek in haar heat. Dat was niet voldoende om door te gaan naar de halve finales.

Haar tijd van 13.04 was net niet genoeg. Ze kwam een honderdste van een seconde tekort voor de derde plek die recht gaf op een plek in de volgende ronde. De 100 meter horden was het laatste onderdeel waaraan Visser mee deed tijdens deze Spelen. De Wageningse student kwam eerder ook al in actie op de zevenkamp. Ze werd toen negentiende in het klassement.

Ook voor Isheau Wong zitten de spelen erop. Tijdens de eerste kwalificatieronde voor het paardenspringen kwam ze niet verder dan een 68ste plaats. Haar paard weigerde een paar keer tijdens de eerste proef. Ze ging niet meer van start in de tweede ronde van het toernooi. Alleen Eva Hovenkamp komt nog in actie op de Olympische Spelen. Komende zaterdag doet ze mee op de 4×400 meter estafette. Bekijk hier het hele wedstrijdschema van de Olympiërs.