Idealis zoekt bewoners Dijkgraaf 6C

Idealis is hard op zoek naar alle bewoners van afdeling 6C van sterflat Dijkgraaf. De woningcorporatie wil hen zo snel mogelijk informeren over de vondst van een overleden persoon in een kamer op hun afdeling. Ze worden uitgenodigd voor een bijeenkomst, aanstaande maandag om 9.00 uur. Dat zegt een woordvoerster van Idealis.
Lieke de Kwant

Gebouwbeheerder Frank van Houdt van Dijkgraaf trof de overledene aan op vrijdagochtend. De politie kan nog niet zeggen of de overledene de bewoner van de betreffende kamer is; de identificatie is nog in volle gang. Inmiddels heeft de politie wel laten weten dat er geen sprake was van een misdrijf.

Idealis stuurde vandaag alle bewoners van Dijkgraaf een mail met informatie over de gebeurtenis. Als zij behoefte hebben aan steun, kunnen ze maandagochtend contact opnemen met Henk van Kampen, medewerker sociaal beheer van Idealis.

De bewoners van 6C zijn voor zover mogelijk persoonlijk benaderd, aldus de Idealis-woordvoerster. ‘Twee bewoners waren vanmorgen aanwezig en we vinden het belangrijk om de anderen ook zo snel mogelijk te bereiken. Dat is alleen nog niet helemaal gelukt. Het is vrijdag; veel studenten zijn naar huis. We hebben de bewoners nu per mail uitgenodigd voor een bijeenkomst maandagmorgen met Henk van Kampen en Frank van Houdt.’