GIS-studenten winnen Battle Of The Studies (video)

Studentensportorganisatie Thymos organiseerde donderdagavond The Battle Of The Studies. Studenten konden in groepjes meedoen aan verschillende spellen die werden gehouden in sportcentrum De Bongerd. De studie Geo-Information Science won de battle.
Marijn Flipse

Een van de spellen was Bumball, studenten moesten een bal opvangen met hun borst of billen door middel van een vest met klittenband. ‘Dit was het populairste spel, daar hebbenwe veel leuke reacties op gehad’, vertelt Esmee van Vliet, commissaris publiciteit van Thymos.

‘Er deden 16 groepjes mee van allerlei verschillende studies. Het was lekker druk en iedereen deed fanatiek mee aan de spellen. We hadden als thema CSI gekozen en veel studenten waren verkleed in dat thema. Het studiegroepje van Biology heeft de prijs voor best geklede studenten gewonnen. Zij hadden allemaal witte pakken aan en mondkapjes op’, laat Esmee weten.

The Battle Of The Studies