Genomineerde Teacher of the Year #2: niet per se modern, wel uniek

De tweede genomineerde voor de Teacher of the Year Award 2017 is een docent met een unieke manier van lesgeven. Zijn lessen bereidt hij tot in de puntjes voor. Benieuwd wie het is? Bekijk het filmpje onderaan dit bericht.
Linda van der Nat,Vincent Koperdraat

Foto: Vincent Koperdraat

De tweede kanshebber voor de jaarlijkse onderwijsprijs van het Universiteitsfonds Wageningen is geen vreemde op de shortlist. Zijn manier van lesgeven is echter zo speciaal dat de jury hem ook dit jaar weer een plekje bij de top 6 gunt. Zijn lesmethoden zijn niet per se modern te noemen, aldus de jury, maar wel uniek.

De docent, werkzaam bij Logistics, Decision & Information Sciences, creeërt een leeromgeving waarin elke student kan presteren. Door niet alleen kritisch te zijn, maar ook elke student te geven wat hij of zij aan uitleg nodig heeft.

Al enig idee wie het is?

Teacher of the Year – genomineerde #2

music: www.bensound.com