AID 2012 krijgt een dikke 8,5

Het eindfeest moet nog komen, maar de nieuwe eerstejaars zijn nu al dik tevreden over de AID. De aankomende studenten die gisteren op de informatiemarkt rondslenterden, gaven de Annual Introduction Days van 2012 gemiddeld een 8,5.

Dit blijkt uit een peilinkje dat Resource hield onder willekeurige bezoekers van het Resource-informatiekraampje. Bijna 75 AID-lopers vulden het formulier in. Het meest enthousiast waren de studenten over hun eigen groepje en alle nieuwe mensen die zij tijdens de feesten en activiteiten ontmoet hebben. Lekker in het park liggen, kletsen, feesten, sommige groepjes zijn al sinds vrijdagmiddag onafscheidelijk. Eén van de studenten: ‘Het groepje is heel enthousiast en close, wat alles van de AID leuk maakt.’ Ook het zwembadfeest bij Ceres viel bij velen in de smaak. Over de sportdag kwamen de meeste klachten binnen. Niet zozeer vanwege de opzet, maar vanwege de warmte. ‘Zonde dat het zo warm was, we zijn maar heel kort gebleven.’ De sprinklers op het sportveld na afloop van alle sportiviteit maakten echter een hoop goed. Ook mopperde een aantal studenten over het vroege opstaan, zeker wanneer er een avond flink doorgefeest was. Even de tijd om bij te komen en uit te rusten, zou mooi zijn, verzuchtte een vermoeide AID’er.