Win een concert met je studentenhuis

Studentenhuizen kunnen bij 3FM een huiskamerconcert winnen van een opkomende artiest. In de laatste week van oktober komt een ‘serious talent’ naar het leukste studentenhuis van Gelderland.
Rob Ramaker

Foto: Een studentenkameroptreden tijdens het (ongerelateerde) festival Room Service / Sven Menschel

Onder de 3FM-talenten van de afgelopen jaren zaten artiesten als Caro Emerald, Kensington en Miss Montreal. Dit is dus je kans om een toekomstige ster in je (huis)kamer te krijgen. Winnende studentenhuizen in zes provincies krijgen de komende zes maanden een artiest op bezoek voor een akoestisch concert van een uur. Dit optreden wordt gefilmd door een cameraploeg en is online te volgen.

Om mee te dingen moet je met je studentenhuis een filmpje maken van maximaal drie minuten. Hierin leg je uit waarom jouw studentenhuis zo leuk is dat het een huiskamerconcert verdient. 3FM kiest uit de inzendingen een aantal kandidaten waar het publiek op mag stemmen via internet. Let wel: je kamer moet brandveilig zijn en een minimale oppervlakte hebben van 18 vierkante meter.

Meedoen? Meer informatie vind je hier.