Wageningse alumni vieren wereldwijd verjaardag WUR

Niet alleen in Wageningen wordt stilgestaan bij de verjaardag van WUR. Op meerdere plekken in de wereld zijn Wageningse afgestudeerden samengekomen om te proosten op hun jarige alma mater.
Linda van der Nat

Wageningse alumni in Guangdong, met uiterst rechts oud-blogger en – vlogger van Resource Derek Pan. © Eigen foto

Wageningse alumni hebben foto’s gedeeld waarop ze met elkaar (taart) eten ter ere van het 100-jarige bestaan van Wageningen University & Research. Zo zijn er onder meer in China, Ecuador, Mali, Nepal en op Cuba evenementen georganiseerd voor Wageningse afgestudeerden.

De meeste foto’s zijn overigens niet afgelopen zaterdag, toen zo’n 2100 Wageningse alumni zich op de campus verzamelden, maar op een eerder moment dit jaar.

World Wide Alumni