Verkiezingen studentenraad: het gelijkheidsprincipe van CSF (video)

Van 29 mei tot en met 1 juni zijn er studentenraadsverkiezingen. Drie partijen (Veste, S&I en CSF) vechten om de gunst van de kiezer. Resource laat de komende dagen van elke partij één kandidaat aan het woord die uitlegt waarom studenten op hem of haar moeten stemmen. Ze krijgen maximaal 30 seconden om zichzelf voor…
Vincent Koperdraat

logo: CSF Wageningen

De 24-jarige Cito Gilbert Kawenge volgt in Wageningen de master Management, economics and consumer studies, net als Amit Choudhary van S&I. Kawenge is daarnaast ook lid van de United Community of African Students (UCAS). Hij staat als nummer drie op de lijst van Christelijke Studenten Fractie Wageningen.

Donderdag ligt de nieuwe Resource in de bakken. Daarin staat een volledig overzicht van alle kandidaten waar je op kunt stemmen.

Andere kandidaten: