Studentenleven

‘This is it’ thema van nieuwe AID

Met een gemixte versie van 'This is what it feels like' maakte het AID bestuur afgelopen nacht het thema van de komende Annual Introduction Days (AID) bekend: This is it.
Linda van der Nat

‘Hier gaat het om. Dit is het begin van je studententijd, dit is Wageningen’, verklaart bestuurslid Rinske de Vries de keuze voor het thema. ‘We wilden een thema dat zou staan als een huis, dat zou knallen. Zodat de nieuwe eerstejaars weten dat dit het moment is dat hun nieuwe leven begint en dat ze het moment met beide handen moeten grijpen.’

Direct na de bekendmaking van het thema ging de inschrijving voor de mentoren tijdens de AID open. De aanmeldingen stromen al binnen, aldus Rinske. ‘Er hebben zich al 85 mensen ingeschreven, voornamelijk als bachelormentor.’ De inschrijving voor bachelormentor sluit op 9 maart om 12.00. De inschrijving voor de msc-programma’s loopt langer door.

Foto’s: