Teacher Talks: ‘Niemand wilde met die student samenwerken’ (video)

Vijf winnaars van de Teacher of the Year Award vertellen in de aanloop naar de uitreiking van de onderwijsprijs over hun bestaan als docent. Vandaag: die ene student die je nooit meer vergeet.
Linda van der Nat,Marijn Flipse

In de tweede video vertellen Dolf Weijers (Biochemie), Jessica Duncan (Rurale Sociologie), Roel Dijksma (Hydrologie en Kwantitatief Waterbeheer), Gert Peek (Bodemgeografie en Landschap) en Jan den Ouden (Bosecologie en Bosbeheer) over welke student of studenten hen altijd zullen bijblijven. Voor Jan den Ouden was dit de student die zó slim was dat niemand met hem samen wilde werken omdat-ie altijd alles beter wist. Gert Peek vertelt hoeveel respect hij heeft voor studenten die keihard werken om hun examens te halen.

Benieuwd of jij degene bent die deze topdocenten nooit meer zullen vergeten? Kijk dan de video.

Teacher Talks

De uitreiking van de Teacher of the Year Award 2018 is op 24 april. De genomineerden zijn Arie Terlouw, Henry van den Brand, Jessica Duncan, John Beijer en Fred de Boer.

Kijk hier de vorige Teacher Talks