Talencentrum nu Wageningen in’to Languages

Het aanbod aan taalcursussen bij Wageningen UR is uitgebreid van vier naar zeventien talen. Dat is het resultaat van samenwerking met het talencentrum van de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Het vernieuwde talencentrum in Wageningen heet voortaan Wageningen in’to Languages. Voor het extra aanbod moeten cursisten naar Nijmegen, tenzij er voldoende deelnemers zijn om de cursus in Wageningen te geven. Wageningen en Nijmegen werkten vanaf begin dit jaar al samen. Die constructie is vorige week bekrachtigd met de officiële opening van het vernieuwde centrum in Forum. Nieuw in het aanbod is ook de zomercursus IELTS, International English Language Testing System. De cursus is bedoeld om (internationale) studenten in korte tijd (tien dagen) klaar te stomen om onderwijs op masterniveau in het Engels te kunnen volgen.