Summer Switch festival op de campus

De tent staat al klaar en morgen kun je op de campus genieten van bandjes en DJ’s tijdens het Summer Switch festival . Studentenvereniging SSR-W organiseert het festival in samenwerking met POPCULTUUR ter gelegenheid van haar 17-jarig lustrum.
Tessa Louwerens

©SSR-W

Met deze weersvoorspelling zit het qua zomer wel goed. De switch slaat op de afwisseling in muziekstijl, vertelt Evy Bögels van SSR-W. ‘In de middag kun je lekker chillen met bandjes uit Wageningen en deze omgeving en in de avond dansen op muziek van verschillende DJ’s’. In de line-up zitten ook een paar Wageningse studenten DJ’s zoals Blindman & the Giant die de avond knallend gaan afsluiten met een mix van deephouse, EDM, Trap en Hiphop.

Er zijn nog kaartjes verkrijgbaar volgens Evy. ‘We merken dat veel mensen tot het laatste moment wachten met kopen. De laatste paar dagen hebben we al meer kaartjes verkocht. De earlybird tickets zijn op, maar je kunt ze nog wel online kopen of aan de deur.’

Wanneer: 8 juli 2017, 15.00 – 0.00 Waar: Wageningen University Campus Tickets verkrijgbaar in de online ticket shop 8,50 of aan de deur voor 10,- Voor meer info kijk op Facebook Summer Switch.