Studentenraadsleden winnen Hap-slik-weg

Jeroen Roest en Arvid de Rijck winnen elk een exemplaar van het boek Hap-slik-weg. Zij gaven het correcte antwoord op onze vraag wat schrijfster Mary Roach at toen ze de Wageningse campus bezocht.
Rob Ramaker

De twee, beide lid van de studentenraad, leken een beetje vals te hebben gespeeld. Het was Roest die het goede antwoord vond op Google, terwijl De Rijck gehaaid meeluisterde en vervolgens ook het antwoord instuurde. Dat is natuurlijk wel heel gemakkelijk. We zeiden in de regels van onze prijsvraag niets over samenwerken en de twee mailden toch echt als eerste. Deze vakantie kunnen ze dus bijkomen van hun vertegenwoordigerswerk door lekker te lezen in Hap-slik-weg.

Wat at schrijfster Mary Roach nu bij haar bezoek aan het Restaurant van de Toekomst? Eigenlijk was het een beetje misleidend om van ‘eten’ te spreken, zoals beleidsmedewerker Pim van Hengel mailde. De schrijfster kauwde op de blokjes ‘comfort putty’, maar dit zijn niet bepaald lekkere snacks. Comfort putty zijn blokjes silicium die enigszins lijken op tandartsvulling. Ze worden gebruikt om te onderzoeken hoe mensen kauwen op hun voedsel. Gelukkig kan Roach er smakelijk over vertellen.

foto: Jeroen Roest (links) en Arvid de Rijck