Scooterrijder aangereden op campus, automobilist rijdt door (update)

Een man op een scooter is woensdagmiddag aangereden op de campus. De automobilist die hem aanreed, is doorgereden na het ongeval. De aangereden persoon was aanspreekbaar en is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Luuk Zegers

Politie en ambulance ter plaatse van het ongeluk. © Luuk Zegers

Het ongeluk vond plaats op de busbaan voor Impulse. De politie spreekt getuigen en doet sporenonderzoek. De busbaan is deels afgezet. Bussen rijden wel, maar gaan deels over parallelweg Akkermaalsbos.

De politie roept getuigen die nog niet met de politie hebben gesproken op om contact op te nemen met politie Wageningen via 0900-8844.