Studentenleven

Ruim 200 deelnemers Winter AID (fotoserie)

De afgelopen dagen stond de campus in het teken van de Winter AID. Ongeveer 230 studenten maakten kennis met het Wageningse studentenleven, waaronder 108 Europese uitwisselingsstudenten.
Linda van der Nat

© Sven Menschel

De Winter AID is het kleine broertje van de AID van augustus, voor Europese uitwisselingsstudenten en nieuwe, Nederlandse masterstudenten die in februari aan hun studie in Wageningen zijn begonnen. Het AID-bestuur trakteerde samen met internationale studentenorganisaties zoals ISOW en IxESN, Ceres International en sportstichting Thymos de nieuwe lichting studenten op verschillende activiteiten, zoals een culturele avond, workshops en een pub quiz. Ook een Crazy 66, waarbij de studenten op de campus allerlei gekke opdrachten moeten uitvoeren, stond op het programma. Resource-fotograaf Sven Menschel maakte een fotoserie.

Winter AID 2018