Irene Poll in finale Student of the Year

De Wageningse Irene Poll is doorgedrongen tot de finale van de Student of the Yearverkiezing. Samen met vijf anderen reist de Food Quality-studente volgende week af naar Heidelberg om te strijden voor extra stemmen.

In de laatste fase van de verkiezing zal de voormalige Aiesec-bestuursvoorzitter een betoog moeten schrijven. Een onderdeel dat haar meer aanspreekt dan het bedelen om stemmen in eerdere rondes, zo vertelde zij Resource eerder in een mini-interview. ‘Het heeft inhoud en ik heb er zelf meer controle op.’ Irene strijdt nog tegen twee andere stralende studentes uit Amsterdam en Rotterdam en drie hete heren uit Eindhoven, Utrecht en Groningen. De winnaar van de Student of the Yearverkiezing krijgt onder andere een reis voor twee personen naar Marokko.