Genomineerde Teacher of the Year #6: enthousiast en energiek

De zesde en laatste genomineerde voor de Teacher of the Year Award is een docent die elk jaar weer bij de top van beste docenten hoort. Voordat zijn lessen beginnen, kent hij al z'n studenten bij naam. Benieuwd wie het is? Bekijk het filmpje onderaan dit bericht.
Vincent Koperdraat,Linda van der Nat

Foto: Vincent Koperdraat

Deze docent Bodemkunde loopt al jaren rond op de universiteit. Hij is geen vreemde voor de Teacher of the Year Award, omdat studenten dol zijn op zijn enthousiaste, energieke en persoonlijke manier van lesgeven. Hij neemt de moeite om voor zijn lessen beginnen de namen van zijn studenten uit zijn hoofd te leren.

Elk jaar organiseert hij een bijzonder populaire excursieweek en ook was hij in 1979 de grondlegger van een typisch Wagenings kampioenschap.

Al enig idee wie het is?

Teacher of the Year – genomineerde #6

music: www.bensound.com