Genomineerde Teacher of the Year #5: inventief en persoonlijk

De vijfde genomineerde voor de Teacher of the Year Award 2017 is een docent die altijd de connectie met haar studenten probeert te vinden. Benieuwd wie het is? Bekijk het filmpje onderaan het bericht.
Vincent Koperdraat,Linda van der Nat

Foto: Vincent Koperdraat

De vijfde kanshebber voor de jaarlijkse onderwijsprijs van het Universiteitsfonds Wageningen (UFW) werkt bij Omgevingswetenschappen, waar zij een aantal vakken verzorgt bij Landgebruiksplanning.

Volgens de jury is zij persoonlijk en erg inventief in haar stijl van lesgeven. Ze motiveert haar studenten met interactieve lesmethoden, die ze vaak zelf ontwikkelt. Ze zoekt altijd de connectie met haar studenten en stimuleert ze om problemen op een creatieve en persoonlijke manier op te lossen, zonder daarbij de kritische noot uit de weg te gaan.

Al enig idee wie het is?

Teacher of the Year 2017 – genomineerde #5

music: www.bensound.com