AID

‘De campus is zo groen en goed onderhouden’

Master- en exchangestudenten die in februari aan hun Wageningse studie beginnen, werden afgelopen week verwelkomd en wegwijs gemaakt tijdens de Winter AID. Resource sprak drie deelnemers. Vandaag Jonnas Summer uit Duitsland, masterstudent Forest and nature conservation.
Madhura Rao

Foto: Sven Menschel

‘Ik ben hier nu ongeveer een week en hou echt van de campus. Die is zo groen en goed onderhouden. Ik heb mijn fiets meegebracht uit Duitsland en het grootste deel van de stad al verkend. Wageningen is klein, maar heel mooi.

Ik ben zeer onder de indruk hoe goed de Winter AID is georganiseerd. Op de universiteit waar ik mijn bachelor volgde, duurde het introductieprogramma slechts een dag of twee. Deze universiteit heeft het concept introductieprogramma naar een heel nieuw niveau getild! Alle activiteiten geven je het gevoel dat je erbij hoort en zijn gewoon heel leuk. Ik heb de beste groep en mentor. Letterlijk, want we wonnen Winter AID 2017! Oh, en heb je onze mascotte al ontmoet?

Ik hoop op een brede en goed gestructureerde opleiding hier in Wageningen. Ik merk nu al dat mensen hier uit verschillende landen komen studeren en werken. Ik kijk er echt naar uit om mensen uit verschillende delen van de wereld te ontmoeten én hoop dat ik de kans krijg om mijn werk te presenteren op een internationaal niveau.’